Een tafel reserveren was nog nooit zo gemakkelijk

Veelgestelde vragen

We helpen u graag bij vragen die u heeft. Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen door particulieren

Veelgestelde vragen door restauranthouders

  • Wat is Tafelreserveren.nl?
    Tafelreserveren.nl is een site die de gast in staat stelt om bij elk restaurant in Nederland een tafeltje te boeken. Naast uitgebreide informatie van restaurants hebben we ook reviews van andere sites verzameld zodat de gast een goede keuze kan maken.
  • Hoe gaat het reserveren in zijn werk?
    Na het kiezen van een restaurant kiest de gast een datum en tijd voor de reservering. Na het invullen van zijn of haar gegevens handelen wij de reservering af. De gast krijgt bericht als het tafeltje gereserveerd is. Het restaurant ontvangt van ons een belletje van ons callcenter of krijgt een mail met de details. Ook kunnen we direct de reservering in het reserverings-systeem zetten (neem contact op om erachter te komen welke systemen we ondersteunen).
  • Waarom staat mijn restaurant op Tafelreserveren.nl?
    Wij hebben het restaurant gevonden in bijvoorbeeld de Kamer van Koophandel of gekregen via een van onze (data)partners waar we mee samen werken.
  • Bij mijn restaurant kan je helemaal niet reserveren
    Dat is jammer! Zodra we dit weten zullen we het restaurant 'dicht' zetten voor het ontvangen van reserveringen. Dit zal vaak zijn na ons eerste belletje of ander contact. U kan dit ook zelf doen door aan te melden en in de opties dit uit te zetten.
  • Ik wil van jullie site af
    We kunnen voor het restaurant alleen de reserveringsmogelijkheid dichtzetten. Ook als u geen reserveringen wilt ontvangen, kunt u wel ten alle tijde de informatie van het restaurant bewerken en up to date houden. Vermelding is altijd gratis op Tafelreserveren.nl.
  • Wat kost Tafelreserveren.nl?
    In tegenstelling tot onze concurrenten vragen wij geen maandelijkse kosten, opstartkosten of installatiefees. Wij geloven daar niet in. Wij geloven in de kracht van onze website en onze mobiele apps. U betaalt slechts 1 euro per couvert, no cure, no pay dus. En de eerste paar krijgt u gratis. Dit doen we omdat we willen bewijzen dat ons model werkt zonder dat u eerst honderden euro's kwijt bent voordat de eerste gast aanschuift.

Contact

Niet gevonden wat u zocht? Neem contact met ons op of bel gratis 0800 - 1688 (ma t/m vr 09 - 17)