Een tafel reserveren was nog nooit zo gemakkelijk
Ancora
23
10
6.7
€15+

Restaurant Ancora

6.7 (23 recensies)

Langestraat 21, Nijkerk

Toon telefoonnummer
Keuken:
Italiaans

Omschrijving:

  • Gemiddelde menuprijs€ 15

Dit restaurant is (nog) niet te reserveren via deze site

Bel restaurant: +31 33 245 1405

Recensies

  • Gemiddelde beoordeling info
  • 6.7 (23 recensies)

Nijkerk (29-06-2014)

Erg slechte bediening! Wij twijfelden over de wijn en stelden hier een vraag over aan de bediening. Het meisje ging de vraag overleggen met 'mijn baas'. De baas stelde vervolgens de huiswijn voor als prima droge witte wijn bij ons diner. Kort erna werd een open fles wijn op tafel gedeponeerd en de bediening verdween. Ik schenk dan maar zelf twee glazen in. We nemen allebei een eerste slok en constateren dat de wijn niet te drinken is, zelfs de huiswijn van AH is velen malen lekkerder. De bediening komt onze bestelling opnemen en we geven gelijk aan dat de wijn niet smaakt, ondanks de suggestie van 'de baas'. Ze zal het gaan overleggen. Wij noemen onze gerechten, zij buigt zich bij alle namen diep over ons heen en tuurt op de kaart. Ze verdwijnt en komt terug. "Ik heb met mijn baas overlegd, we nemen de fles terug en u betaalt gewoon voor de twee glazen". Wij kijken elkaar aan, zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Geen enkele poging om voor een oplossing te zorgen, een andere suggestie te doen, maar alleen denken aan de euro's. Om onze avond niet te verpesten en omdat we beseffen dat we met zo'n onnozele bediening weinig zullen bereiken, laten we het erbij. Het voorgerecht komt. Niets op aan te merken, prima. We zien dat om ons heen de helft van de stellen alleen zit te eten omdat de andere helft zijn/haar bord nog niet heeft gekregen. Wij stellen onze verwachtingen bij. En ja hoor, ook wij zitten kort daarna voor de helft van het hoofdgerecht te eten. Eet smakelijk! Als we uiteindelijk toch nog een deel van het hoofdgerecht tegelijkertijd hebben kunnen eten, constateren we dat de gerechten wel erg lekker zijn. Een geluk bij een groot ongeluk. Nadat onze borden waren opgehaald hebben we nog een tijd zitten wachten. Al die tijd is er geen vraag gesteld over een nagerecht en de kaart was verdwenen. Uiteindelijk stap ik zelf maar naar de bediening om direct af te rekenen, laat maar zitten. Maar zelfs het afrekenmoment kostte zeven minuten, met nul wachtenden voor mij. Of het gesmaakt had. Ja, best. Maar maakt dat wat uit dan?

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening