Een tafel reserveren was nog nooit zo gemakkelijk
El Real 040
100
10
7.2
€22+

Restaurant El Real 040

7.2 (100 recensies)

Wilhelminaplein 7, Eindhoven

Toon telefoonnummer
Keuken:
Spaans

Omschrijving:

  • Gemiddelde menuprijs€ 22

Dit restaurant is (nog) niet te reserveren via deze site

Bel restaurant: 040 - 243 3832

Recensies

  • Gemiddelde beoordeling info
  • 7.2 (100 recensies)

RJHJ (05-03-2016)

Ik had een tafel gereserveerd om 19.00u op zaterdagavond. We werden geplaceerd voor de bar. Even later werden naast onze tafel ook gasten geplaatst die hetzelfde arrangement gereserveerd hadden. We waren nog in afwachting van de serveerster om onze drankbestelling op te nemen (inmiddels 19.30u) toen onze buren hun maaltijd al geserveerd kregen. Na aanspreken van de serveerster mochten we wat bestellen. Het was inmiddels 19.45 toen we onze soep kregen. De soep was op en daarna werd in rap tempo de volgende “gang” geserveerd: een bakje koude olijven en koude champignons uit blik. Daarna kwamen tortilla chipjes uit de magnetron en een stokbroodje met 3 garnalen per persoon. Inmiddels is het bijna 20.45 en ik begin me toch wel zorgen te maken wat de twee uur onbeperkt tapas eten inhoudt. Dit werd bevestigd door de volgende gang: een kippenvleugeltje en een koud stukje gehakt waar geen smaak aanzat. We besluiten om de serveerster aan te spreken op de gang van zaken en aan te geven dat we erg teleurgesteld zijn in het gebodene. Ze stemt in met mijn verhaal en toont begrip. Zij is echter niet bevoegd onze klacht verder te behandelen en roept de “manager” erbij. Na wederom onze ervaringen gemeld te hebben volgt een discussie, die ik nog niet eerder heb meegemaakt. We geven aan dat het ons erg tegenvalt en dat we ons diner willen beëindigen. Zij claimt vervolgens dat we ook niets mogen verwachten, omdat we via social deal hebben geboekt. Vervolgens sommeert de manager mij even op mijn plaats te gaan zitten omdat er een gast wil betalen. (saillant detail is dat deze mensen ook zwaar teleurgesteld zijn en hierover hun beklag doen) Na deze mensen met een vervelend gevoel het restaurant te hebben laten verlaten keert ze vervolgens bij mij terug. Ik refereer terug aan voorafgaande om aan te geven dat mijn klacht niet op zichzelf staat. Zij weigert vervolgens om mijn klacht serieus te nemen en beveelt mij de genuttigde consumpties te betalen, met dreiging van het bellen van de politie aan toe. Ik ben toen omgedraaid en heb mijn jas gepakt. De manager steekt vervolgens in een vol restaurant haar middelvinger naar ons op. Ik voel me bedonderd door dit restaurant en de manier van zakendoen.

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening

Angelique (16-09-2013)Geverifieerd

Bediening vergat te vragen of we nog drinken wilde verder perfect

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening