Een tafel reserveren was nog nooit zo gemakkelijk
De Drie Wijzen
37
10
6.7
€29+

Restaurant De Drie Wijzen

6.7 (37 recensies)

Groote Markt 19, Sluis

Toon telefoonnummer
Keuken:
BelgischFransHollandsWereldkeuken

Omschrijving:

Onze zaak is gelegen aan het mooiste plein van Sluis, de Groote Markt, met zicht op Neerlands enige en dus mooiste Belfort.

Bij DE DRIE WIJZEN kunt u terecht voor een entrecote, biefstuk, tarbot of grote zeetong, maar ook voor een lunchgerecht, een belegd broodje of een pastagerecht, en niet te vergeten onze beroemde mosselspecialiteiten.

Lekker borrelen of aperitieven met warme of koude borrelknabbels op ons zonnig terras of binnen in onze zaak met vernieuwde kleuren.

Een lekkere...

  • Gemiddelde menuprijs€ 29

Dit restaurant is (nog) niet te reserveren via deze site

Bel restaurant: +31 117 462 319

Recensies

  • Gemiddelde beoordeling info
  • 6.7 (37 recensies)

Bert (22-08-2016)

Afgelopen vakantie verbleven wij in het heerlijke Zeeuwsvlaanderen. Vroeger kwamen we daar al toen de Kids nog heel klein waren en heel af en toe zakken we graag nog eens af naar dit gedeelte van de Zeeuwse Eilanden. Normaal genieten we enorm van de Zeeuwse gastvrijheid maar dit keer hebben we een behoorlijk nare nasmaak in onze mond gekregen van een horecaonderneming zonder ook maar een hap gegeten te hebben. Tijdens de avondmarkt in het pittoreske Sluis besloten we om een heerlijke maaltijd te nuttigen bij restaurant de drie wijze. Waarschijnlijk kan de eigenaar van dit restaurant zich niet verplaatsen in de problemen die zijn of haar gasten heeft na een ingrijpende maagoperatie. Mijn vroyw gaf dit aan bij de serveerster en vroeg of ze een ( toch wel prijzig ) voorgerecht kon krijgen. Dit was absoluut uitgesloten daar dit tegen het principe van de baas was. We wilden niet de vervelenste gasten zijn en besloten dan maar om 2 hoofdgerechten voor mijzelf en onze dochter te bestellen met de duidelijke mededeling dat mijn vrouw dan wel met ons mee zou eten. Komt er vervolgens een meisje voor 2 personen dekken, toen knapte er echt iets bij mijn vrouw. Ze wilde direct de rekening hebben daar ze geen seconde langer hier wilde blijven. Voor we vetrokken hebben we nog wel ons ongenoegen kenbaar gemaakt. Omdat ik het hier niet bij wilde laten heb ik toch nog even de moeite genomen om een klacht bij de baas neer te leggen middels een nette e-mail. Helaas is deze uitbater of uitbaatster (Ik kreeg een naamloze email) sterk in het voor leugenaar uitmaken van een ontevreden gast waarbij hij of zij zich ook niet schaamde om er aan toe te voegen dat Nederlanders nou eenmaal probleem makers zijn. Een domme reactie die ik niet kan plaatsen in deze context. Maar zegt wel genoeg over hoe deze uitbater (ster) denkt over zijn of haar gasten. Uiteindelijk een klein advies voor iedereen; Kom je ooit in het verder wel gezellige Sluis bedenk je dan 2 maal voor je tijdens het diner in dit restaurant wilt gaan eten want de baas ziet gasten met afwijkende dieet eisen liever gaan dan komen. Eet smakelijk.

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening

Tinne (19-02-2013)

Een absolute afrader voor mensen met kinderen. Je wordt gewoon geweigerd aan de deur als je met kinderen in een buggy wilt binnenkomen, ook al is de zaak meer dan half leeg. Foei Drie Wijzen!

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening