Een tafel reserveren was nog nooit zo gemakkelijk
Casanova
84
10
6.4
€25+

Restaurant Casanova

6.4 (84 recensies)

Huys de Wervelaan 4, Rijswijk

Toon telefoonnummer
Keuken:
ItaliaansPizzeria

Omschrijving:

  • Gemiddelde menuprijs€ 25

Dit restaurant is (nog) niet te reserveren via deze site

Bel restaurant: +31 70 399 0404

Recensies

  • Gemiddelde beoordeling info
  • 6.4 (84 recensies)

Rina (25-09-2014)

Bediening vriendelijk en reageerde snel. Eten van ons beide was heerlijk.

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening

amanda (22-03-2014)

Wat een verschrikkelijke tent is dit. Het eten was lekker, maar de bediening was waardeloos. Mijn moeder was jarig en nadat ik 3 keer gevraagd had om iets speciaals (sterretjes of wat dan ook) kwamen deze niet, ik werd genegeerd. De keren dat ik probeerde iets te bestellen werd ik weer genegeerd, ik heb zelf 3 keer moeten opstaan, ook voor de rekening. Toen ik mijn pizza kreeg, kreeg ik een totaal andere, dit bleek mijn schuld te zijn want ik had nummer 7 gezegd volgens de bediende, dit leek er niet eens op. Geen excuus, geen sorry. Een half glas wijn werd voor mijn moeders neus weggehaald, daarna heb ik om een nieuwe moeten vragen. Na wat gedoe en gediscussieer (waar ik sowieso al van sta te kijken, klant is koning lijkt me toch) werd er een nieuwe op tafel gesmeten. Het duurde 20 minuten en 2 keer vragen voor ik mijn cola kreeg en het toppunt van de avond komt nog. Toen ik om de rekening vroeg (en naar ze toe was gelopen omdat ze niet naar mij kwamen) stonden de 2 meiden van de bediening met elkaar te bek vechten, toen ik riep: "mag ik de rekening?" gingen ze nog even verder en een minuutje of 2 later was er aandacht voor mij. Mijn vraag of er iets van de rekening af mocht was schijnbaar heel raar en het lag allemaal aan mij. Ik had namelijk ook al zitten zeuren tegen de andere bediende, dus zou ik nu maar tegen haar beginnen. Daarna kreeg ik te horen: "nou jij bent niet goed". Toen ik de vraag stelde: "sorry, maar tegen een klant zeggen je bent niet goed is niet echt klantvriendelijk lijkt me?" kreeg ik een hele vreemde blik, dit bleek ze niet te snappen. Ook tegen andere gasten was de bediende lekker bezig en mijn tip om wat klantvriendelijker te worden vonden ze maar raar. Van de rekening werd niets afgehaald, dat lossen we de volgende keer wel op, toen ik zei nou sorry maar ik ga hier nooit meer heen, stond de vrouw maar raar te kijken. Lesje klantvriendelijkheid en gastvrijheid kan ik dus geen kwaad. Voor mij was dit de eerste en laatste keer!

  • Algemeen
  • Sfeer
  • Eten
  • Bediening